خبرهای شرکت

ساخت بستنی با دستگاه بستنی ارزان تر است؟

در این مقاله می خواهیم سوالات بسیاری از افراد را در خصوص دستگاه بستنی پاسخ دهیم تا شما هم بهتر با کارایی این دستگاه ها آشنا شوید. از آنجایی که برخی از سوالات با هم مشابه بوده اند ما پاسخ کلی برای هر سوال در نظر گرفته ایم تا شامل تمامی مواردی که می خواهید از آن مطلع شوید باشد. پس همراه ما باشید تا به اولین سوال پاسخ دهیم.

آیا ساخت بستنی با دستگاه بستنی ارزان تر از خرید بستنی آماده می باشد؟ جواب این سوال بستگی به این دارد که چه نوع بستنی خریداری می کنید و هر چند وقت بستنی می خورید. اگر بستنی های گران قیمت خریداری می کنید احتمالا ساخت بستنی با دستگاه بستنی ارزان تر می باشد. اما درست کردن بستنی در خانه لزوما درباره صرفه جویی در هزینه ها نمی باشد، بلکه درباره عبور کردن از محدوده طعم های بستنی های آماده است که تولید کننده ها تصمیم به ساخت آن می گیرند. هم چنین با اضافه کردن میوه های تازه مانند توت فرنگی اقدام به ساخت بستنی های سالم تر کنید.

آیا با استفاده کردن از مواد اولیه کم چرب ، طعم بستنی فرق خواهد کرد؟ اگر بخواهیم سریعا به این سوال جواب بدهیم باید بگوییم که بله همینطور است، اما این موضوع بستگی به این دارد که بستنی را با بستنی های پر چرب مقایسه کنید یا فقط از یک دستور تهیه استفاده کنید. ما یک آزمایش طعم بستنی انجام دادیم که بستنی های موجود همگی از یک دستور تهیه بهره می بردند. در این بستنی ها از شکلات کاکائویی بسیار زیاد ، خامه، تخم مرغ، شکر و شیر استفاده شده بود. تنها تفاوت موجود، نوع خامه و شیر بود که از نظر کالری ۲۴ درصد با هم اختلاف داشتند. بستنی ای که از شیر و خامه پر چرب استفاده می کرد دارای ۱۷۴۹ کالری در هر کاسه بود. در مقابل ، بستنی کم چرب دارای ۱۳۲۹ کالری بود. سپس از ۳۰ شرکت کننده درخواست کردیم که در آزمایش ما شرکت کنند  و بستنی هایی که از ۴ دستور تهیه متفاوت ساخته شده بود را امتحان کنند. حدود ۴۷ درصد افراد بستنی پر چرب را ترجیح دادند. اما هنگامی که از افراد پرسیده شده کدام یک از بستنی ها را کمتر دوست دارند اختلاف کمی بین بستنی پر چرب و کم چرب بود. ۴۳ درصد افراد بستنی پر کالری تر را انتخاب کردند. به نظر ما بدون آنکه طعم بستنی را دستخوش تغییرات زیادی کنید می توانید از میزان کالری آن بکاهید.

لازم به ذکر است که این مقالات در مورد دستگاه بستنی خانگی می باشند و این مطالب تنها برای اطلاعات بیشتر شما در این مورد است و این مجموعه تنها ارائه دهنده دستگاه های ساخت بستنی صنعتی می باشد.

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد سوالی در خصوص دستگاه بستنی دارید با ما مطرح کنید. سوالات خود را می توانید از طریق گذاشتن نظر خود در سایت مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =